Saturday 7 May 2011

bila......


...tiba-tiba aq diulit kenangan..ni lah kenangan sewakt0 aq mencari dia..mengejar cinta aq..aq dah tak  peduli dah dengan ape orang kate..perigi cari timba ker..terhegeh3 ker..ape ker...aq dah tak kisah dah semua tuh..yang penting aku boleh kejar dia demi kasih sayang aq..dia selalu buat hati aku goyah..dia selalu buat tid0 malam aq x lena...hahahah..bak kate 0rg3 tua..mandi tak kenyang.makan x lena...tid0  x basah...aq tak taw betapa aq sayangkan lelaki ni..aq sanggup lakukan pae saje demi dia...apa saje!!~bila diulit  kenangan-kenangan yang indah bersama dia..aq menjadi sayu..andai kesalahan itu yang membuatkan aku hampir aq kehilangan dia...aq x sanggup!!~TUHAN..AQ SAYANG KAN DIA..lebih dari yang semua orang tahu..sampai kini..aq tk tahu untuk berbuat apa..kenapa sukar untuk aku lalui semua ni...TABAHKANLAH hati aku YA TUHAN..aq akan perbetulkan kesalahan aq....tapi berilah aku semangat ya tuhan..berikan aq d0r0ngan...berikan aku kekuatan..berikan aku ketabahan melalui waktu3 yang teramat sukar sekarang..jangan salahkan dia kerana menghukum bila sudah terjadi begini..kerana itu kesilapan dr aq...YA ALLAH..aq x salhkn takdir yang telh tertulis..sebaliknye aq redha ya allah..aq mahu dia yang dulu..yang tanpa henti memeluk aq...yang tanpa henti mengucup aq..dan tanpa henti menyayangi aq...jangan biar cinta terhenti..jangan biar kasih dan sayang hilang....jgn biar rindu terkubur...aq juge punya perasaan..perasaan se0rang ibu...se0rang isteri..perasaan se0rang perempuan...TUHAN...jgn biar perasaan perempuanku hilang...jgn biar hatiku berhenti...YA TUHAN..indah dan terlalu indah perasaan menyintai dan menyayangi dia...dan sampai sekrng..meskipun aq diberi pelbagai dugaan dan cubaan..aq akn kutip segala kenangn yang dah tercici...YA ALLAH...berilah aq kekuatan.....:))


cik_dhiya

No comments:

Post a Comment